ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик придбання планшетів для бригад екстреної медичної допомоги, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради;

місцезнаходження – 43021, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Словацького, будинок 28;

код за ЄДРПОУ 38527798;

категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (за наявності такої ознаки – у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків) (пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Багатофункціональні пристрої за кодом ДК 021:2015 30230000-0

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
30213200-7 Планшетні комп’ютери

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: спрощена закупівля,

UA-2021-10-26-000325-c
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:1040000,00 грн. з ПДВ.

Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, враховуючи примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, проаналізовано інформацію про ціни в наступних джерелах: у відкритих інформаційних джерелах та цінових пропозиціях фірм-постачальників.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Під час визначення вимог керувалися документами, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (сертифікат(и) відповідності та/або декларація про відповідність, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, вимогам Технічного регламенту.

Термін постачання – з дати укладання договору по 15 грудня 2021 р.

Якісні та технічні характеристики заявленої кількості планшетних комп’ютерів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Проєкт передбачає для бригад комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради елекронне введення облікової медичної документації, зокрема форми 110/о та цілодобова робота з програмним забезпеченням «ОДС-103». В онлайн режимі бригади екстреної медичної допомоги забезпечують  введення даних про прийом виклику від диспетчера з прийому викликів 103, підтвердження виїзду бригади ЕМД, її прибуття до місця виклику, збір електронного анамнезу, заповнення облікової медичної документації.