ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі деревини (Паливна деревина), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника: Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради

Місцезнаходження замовника: 43021, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Словацького, 28

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 38527798

Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознаки – у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків (пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)

 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина)

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-11-02-012380-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 154 700,00 грн.

Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель.

 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Кількість, обсяг поставки та інші характеристики товару:

Найменування товару Кількість, м. куб Розмір дров по довжині, м Розмір дров по товщині

(в діаметрі), м

Дрова паливні твердих листяних порід (граб та дуб – не менше 70% від загальної кількості) 91 0,5-0,75 від 0,1 до 0,5

Допустиме відхилення по довжині + 0,02 м

Вимоги щодо якості продукції:

  1. якість продукції повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним

законодавством до товару даного виду (зокрема ГОСТ 3243-88);

  1. дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилася не повинна перевищувати 30 мм;
  2. дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб.;
  3. дрова повинні бути без гнилі та трухляви;
  4. дрова повинні бути природної вологості.

Інші умови для учасників торгів:

  1. учасник-переможець повинен забезпечити можливість вимірювання дров в присутності представника, який має відслідковувати кількість дров;
  2. кожна партія товару підтверджується посвідченням якості;
  3. вимірювання, розвантаження має здійснюватись працівниками учасника-переможця;
  4. поставка товару здійснюється транспортом учасника-переможця;
  5. приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України.

Товар постачається по 31 грудня 2022 року.