ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі ,

очікуваної вартості предмета закупівлі:

 Капітальний ремонт адміністративного корпусу А-1 за адресою: м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17, Волинська обл. за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація,  (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).

 (оприлюднюється на виконання постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника: Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (КП «ВОЦЕМДМК»)

Місцезнаходження замовника: 43021, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Словацького, 28

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 38527798

Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознаки – у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків (пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), UA-2024-07-10-007969-a

Капітальний ремонт адміністративного корпусу А-1 за адресою: м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17, Волинська обл. за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація,  (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

14 474 633,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно вимог чинного законодавства: Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Виконання робіт повинно бути виконано з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт.

Учасник має здійснити розрахунок ціни своєї пропозиції з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанови з визначення вартості будівництва).

     Строк виконання робіт: до 30.12.2024 року включно, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань.

З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, учасникам необхідно:

  • Здійснити та надати в складі тендрної пропозиції: Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника,  датований не пізніше дати подання пропозиції.
  • Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF та у програмному комплексі “АВК”, або у іншому аналогічномцу програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків та надати в складі тендерної пропозиції.
  • Загальна ціна пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії пропозиції, за винятком випадків, обумовлених в договорі та у відповідності до чинного законодавства.
  • До складу ціни пропозиції учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат.
  • Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення.
  • В розрахунку договірної ціни учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
  • Договірна ціна, зазначається за резульатами торгів у договорі є динамічною.
  • Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу.

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати:

1) Розрахунок договірної ціни відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», який в себе включає:

– зведений кошторисний розрахунок;

– локальний кошторис;

–  договірну ціну;

– пояснювальну записку;

– підсумкову відомість ресурсів;

– розрахунок загальновиробничих витрат;

– розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій,

–  розрахунок прибутку;

– проект календарного графіку виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації та відповідно до норм Мінрегіонбуду України).

2) Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища  та надати  Гарантійний лист про те, що виконання робіт, включають заходи щодо дотримання діючих правил техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки, вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища (захисту довкілля);

3)  Інформацію щодо застосування заходів із захисту довкілля (довідка, складена у довільній формі, в якій мають передбачатись такі заходи: не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище,тощо);

4) За відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.

5) З метою контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт проектній документації, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва, шляхом укладення договору з відповідальним розробником проектної документації.

6) Авторський нагляд під час будівництва об’єкту здійснюється в порядку, встановленому законодавством.

7) Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором.

8) Приймання-передача виконаних робіт (Об’єкта) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.

9) Передача виконаних робіт (Об’єкта ) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в “Акт приймання виконаних будівельних робіт”, № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати” з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.

10) Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість експлуатації Об’єкта протягом гарантійного строку.

11) Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником.

12) Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).

Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта.

13) Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.

14) Гарантійний лист про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в якому учасник гарантує замовнику виконання робіт у кількості та терміни встановлені замовником, а також повинен гарантувати, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.

15) Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта.

16) Копії дозволів, завірених належних чином, на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або копію(ї) декларації(й) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій);

17) Чинний договір про надання послуг поводження з побутовими відходами (договір має бути чинним протягом терміну виконання робіт);

18) Лист-згоду щодо можливості виконання робіт з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів без припинення виконання робіт.

19) У разі, якщо техніку (машини, механізми) взято в оренду, лізинг, договір про надання послуг техніки та інше, надаються копії дозвільних документів власника техніки (машин, механізмів).

Учасник у складі пропозиції повинен надати:

–        Сканкопію сертифікату із звітом по аудиту на систему управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель; підготовчих робіт на будівельному майданчику; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; організації будівництва будівель; інших робіт із завершення будівництва; електромонтажних робіт; торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; діяльності у сфері архітектури, здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника;

–        Сканкопію сертифікату із звітом по аудиту на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель; підготовчих робіт на будівельному майданчику; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; організації будівництва будівель; інших робіт із завершення будівництва; електромонтажних робіт; торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; діяльності у сфері архітектури, здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника.

–  Сканкопію Екологічної політики учасника, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного менеджменту відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти, правова охорона екосистем з метою забезпечення оптимальних умов природокористування;

–        Сканкопію сертифікату із звітом по аудиту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)  «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», повинен містити інформацію стосовно: будівництва житлових та нежитлових будівель; підготовчих робіт на будівельному майданчику; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; організації будівництва будівель; інших робіт із завершення будівництва; електромонтажних робіт; торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; діяльності у сфері архітектури. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника.
–  Сканкопію сертифікату із звітом по аудиту на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель; підготовчих робіт на будівельному майданчику; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; організації будівництва будівель; інших робіт із завершення будівництва; електромонтажних робіт; торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; діяльності у сфері архітектури, здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника.
 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики

предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі:

«Капітальний ремонт адміністративного корпусу А-1 за адресою: м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17, Волинська обл. за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація,  (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи).»

Відомість обсягів робіт

Капітальний ремонт адміністративного корпусу А-1 за адресою: м. Ковель, вул. Богдана Хмельницького, 17,

Волинська обл.

п/п

 

Найменування робіт та витрат

 

Одиниця

виміру

  Кількість Примітка
1 2 3 4 5
Локальний кошторис 02-01-01 на загальнобудівельні

роботи

Роздiл 1. Прорізи
1 Демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з

відбиванням штукатурки в укосах

  шт 16
2 Знімання дверних полотен   м2 40,89
3 Демонтаж віконних коробок в кам’яних стінах з

відбиванням штукатурки в укосах

  шт 20
4 Знімання засклених віконних рам   м2 60,45
5 Заповнення дверних прорізів готовими дверними

блоками площею до 2 м2 з металопластику  у кам’яних

стінах

  м2 45,5
6 Заповнення дверних прорізів готовими дверними

блоками (зовнішні) площею більше 3 м2 з

металопластику у кам’яних стінах

  м2 12
7 Заповнення дверних прорізів готовими дверними

блоками площею більше 3 м2 з металопластику  у

кам’яних стінах

  м2 8,1
8 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею

більше 3 м2 з металопластику в кам’яних стінах

житлових і громадських будівель

  м2 65,2
9 Установлення пластикових підвіконних дошок   м 31,6
10 Установлення віконних зливів   м 31,6
11 Пробивання прорізів у цегляних стінах вручну   м3 5,94
12 Підсилення цегляних стін стальними обоймами   т 0,63024
13 Швелер стальний 10П   т 0,43984
14 Пластина металева 150х5   т 0,1536
15 Шпильки оцинковані стяжні, діаметр різьби 12 мм,

довжина 380 мм,з різьбою

  т 0,0368
Роздiл 2. Стіни та перегородки
16 Розбирання цегляних перегородок   м3 2,256
17 Улаштування перегородок з газобетонних блоків

товщиною 100 мм при висоті поверху до 4 м

  м2 276,7
18 Закладання дверних та віконних прорізів газоблоками   м2 2,87
19 Мурування вентканалу з цегли 120 мм   м3 2,1
20 Очищення вручну внутрішніх поверхонь стін від вапняної

фарби

  м2 630,2
21 Розбирання облицювання стін з керамічних

глазурованих плиток

  м2 23,9
22 Протравлення цементної штукатурки нейтралізуючим

розчином

  м2 654,1
23 Поліпшене штукатурення поверхонь стін всередені

будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по

каменю та бетону

  м2 1221,8
24 Поліпшене штукатурення поверхонь віконних та дверних

відкосів всередені будівлі цементно-вапняним або

цементним розчином по каменю та бетону

  м2 44,6
25 Шпаклювання стін та укосів мінеральною шпаклівкою   м2 543
26 Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-

182-1, 15-182-2

  м2 543
27 Шпаклювання стін та укосів мінеральною шпаклівкою   м2 107,1
28 Установлення перфорованих штукатурних кутиків   м 596
29 Поліпшене фарбування стін та укосів

полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по

збірних конструкціях, підготовлених під фарбування

  м2 543
30 Облицювання поверхонь стін, віконних та дверних

відкосів керамічними плитками на розчині із сухої

клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт

  м2 102,1
31 Високоякісне штукатурення декоративним розчином стін,

віконних та дверних відкосів декоративною штукатуркою

мозаїка (камінцева)

  м2 536,8
32 Фарба ґрунтуюча  Ceresit  CT 16   кг 402,6
33 Штукатурка декоративно-мозаїчна полімерна  Ceresit

СT 77, зерно 1,4 – 2,0 мм

  кг 2684
Роздiл 3. Підлоги
34 Розбирання дерев’яних плінтусів   м 206
35 Розбирання дощатих покриттів підлог   м2 275,4
36 Розбирання монолітних бетонних підлог   м3 9,345
37 Улаштування підстильного шару піщаного   м3 33,27
38 Улаштування підстильного шару щебеневого   м3 33,27
39 Улаштування цементної-піщаної стяжки товщиною 20

мм по щебеневій та піщаній основі площею понад 20 м2

  м2 332,7
40 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки

додавати або виключати

  м2 3992,4
41 Улаштування суцільної теплоізоляції та звукоізоляції з

плит пінополістирольних екструдованих товщиною 50мм

  м2 332,7
42 Улаштування прокладної гідроізорляції із поліетиленової

плівки

  м2 332,7
43 Улаштування цементно-піщаної стяжки товщиною 20 мм

по щебеневій та піщаній основі площею понад 20 м2

  м2 332,7
44 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки

додавати до товщ 80мм

  м2 3327
45 Армування стяжки дротяною сіткою   м2 332,7
46 Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по

щебеневій та піщаній основі площею понад 20 м2

  м2 332,7
47 Армування стяжки дротяною сіткою   м2 332,7
48 Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із

сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт

  м2 89,7
49 Улаштування плінтусів шириною 100 мм з керамічних

плиток на розчині із сухої клеючої суміші

  м2 21,06
50 Улаштування покриття з лінолеуму площею покриття

понад 10 м2

  м2 121,8
51 Улаштування покриттів з ламінату на

шумогідроізоляційній прокладці з проклеюванням швів

клеєм

  м2 122,1
52 Улаштування плінтусів МДФ   м 93,2
Роздiл 4. Стелі
53 Улаштування каркасу підвісних стель   м2 131,3
54 Укладання плит стельових в каркас стелі   м2 125,54
55 Улаштування натяжних стель   м2 112,5
56 Улаштування каркасу із металевих профілів   м2 88,9
57 Улаштування підшивки гіпсокартонними листами   м2 88,9
58 Шпаклювання стель мінеральною шпаклівкою   м2 88,9
59 Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-

182-1, 15-182-2

  м2 88,9
60 Поліпшене фарбування полівінілацетатними

водоемульсійними сумішами стель по збірних

конструкціях, підготовлених під фарбування

  м2 88,9
Роздiл 5. Покрівля
61 Розбирання покриттів покрівлі з азбестоцементних

плиток, черепиці

  м2 522,9
62 Розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами   м2 522,9
63 Укріплення кроквяних ніг розшиванням дошками з двох

боків

  м 281
64 Утеплення перекриття мінеральною ватою товщ. 250мм   м2 363,4
65 Улаштування прокладної пароізоляції в один шар   м2 363,4
66 Улаштування захисного настилу із дошок   м2 363,4
67 Улаштування прокладної гідроізоляції в один шар   м2 522,9
68 Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю,

покриттів та настилів по фермах

  м2 624,4
69 Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці   м2 522,9
70 Улаштування жолобів підвісних з оцинкованої сталі   м 56
71 Ринви водостічні (в комплекті)   м 56
72 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з

готових елементів

  м 40
73 Труби водостічні (в комплекті)   м 40
74 Снігозатримувачі   м 56
75 Улаштування крокв з дощок   м3 0,4464
76 Улаштування підшивки сталлю покрівельною

оцинкованою по дереву

  м2 74,5
77 Металопрофіль   м2 74,5
78 Саморіз покрівельний   шт 370
79 Улаштування підшивки софітів струганими дошками   м2 86,82
80 Дошки стругані в чверть, ІІІ сорт, товщина 40-60 мм   м3 0,1984
81 Дошки стругані хвойних порід, товщина 25-32 мм, сорт ІІІ   м3 0,4844
82 Мікроперфорована плівка   м2 78
Роздiл 6. Фасад
83 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною

150 мм з опорядженням декоративним розчином. Стіни

гладкі

  м2 337
84 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 50

мм з опорядженням декоративним розчином. Укоси,

ширина до 300 мм

  м2 53,5
85 Утеплення фасадів плитами екструдованими товщиною

50 мм з опорядженням декоративним розчином. Стіни

гладкі (цоколь)

  м2 41,72
Роздiл 7. Ганки, вимощення
86 Розбирання бортових каменів   м 202
87 Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну   м3 79,5
88 Розбирання сходових маршів по основі на ґрунті із

залізобетонними або кам’яними східцями

  м2 16,2
89 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без

кріплень з укосами, група ґрунту 2

  м3 56,4
90 Улаштування підстильного шару піщаного   м3 161,35
91 Улаштування підстильного шару щебеневого   м3 161,35
92 Улаштування підстильного шару висівково-цементного   м3 91,42
93 Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних

елементів мощення [ФЭМ] товщиною 80 мм

  м2 621,9
94 Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних

елементів мощення [ФЭМ] товщиною 60 мм

  м2 361,54
95 Установлення бортових каменів бетонних на бетонну

основу

  м 188
96 Установлення бетонних поребриків на бетонну основу   м 189
Локальний кошторис 02-01-02 на сантехнічні роботи
Роздiл 1. Водопостачання та каналізація
97 Прокладання трубопроводів каналізації з

поліетиленових труб діаметром 50 мм

  м 21
98 Прокладання трубопроводів каналізації з

поліетиленових труб діаметром 100 мм

  м 27
99 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб

поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром

25 мм

  м 42
100 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб

поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром

32 мм

  м 20
101 Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку,

поліетилену

  м 33
102 Термафлекс д 25   м 3
103 Термафлекс д 32   м 30
104 Установлення муфтових кранів водорозбірних   шт 15
105 Кран кульовий 1/2   шт. 16
106 Кран кульовий 3/4   шт. 2
107 Установлення умивальників одиночних з підведенням

холодної та гарячої води

  к-т 5
108 Умивальник   комплект 5
109 Установлення унітазів з безпосередньо приєднаним

бачком

  к-т 2
110 Установлення електричного нагрівача на 50 л   компл. 1
111 Водонагрівач (бойлер) 50 л   шт 1
112 Установлення душової кабіни   компл. 1
113 Душева кабіна у комплекті   шт 1
114 Установлення змішувачів   шт 5
115 Змiшувач для умивальника   шт 1
116 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів

опалення і водопостачання діаметром 50 мм

  шт 1
117 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів

каналізації діаметром 100 мм

  шт 1
118 Пробивання борозен в цегляних стінах, переріз борозен

до 20 см2

  м 36
119 Пробивання отворів діаметром понад 25 мм в цегляних

стінах при товщині стіни в 1 цеглину вручну

  отв. 32
Роздiл 2. Опалення
120 (Демонтаж) Прокладання трубопроводу водопостачання

з труб сталевих водогазопровідних оцинкованих

діаметром 20 мм

  м 40
121 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб

поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром

25 мм

  м 46
122 Прокладання трубопроводів водопостачання з труб

поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром

32 мм

  м 248
123 Установлення муфтових кранів водорозбірних   шт 26
124 Кран радіаторний (набір)   шт. 26
125 Демонтаж радіаторів масою до 80 кг   шт 26
126 Установлення радіаторів стальних   кВт 51,986
127 Радіатори сталеві панельні тип 22К, Н=500мм,

L=1000мм з краном Маєвського

  шт 13
128 Радіатори сталеві панельні тип 22К, Н=500мм,

L=1600мм з краном Маєвського

  шт 8
129 Радіатори сталеві панельні тип 22К, Н=400мм, L=600мм

з краном Маєвського

  шт 5
130 Установлення котлів опалювальних водогрійних

нелектричних, теплопродуктивність до 0,06 МВт [0,05

Гкал/год.]

  котел 1
131 Котел електричний 21 кВт   шт 1
Локальний кошторис 02-01-03 на електромонтажні

роботи

132 Монтаж увідно-розподільних пристроїв   шафа 2
133 Установлення електролічильників побутових

однофазових

  шт 1
134 Пробивання борозен в цегляних стінах, переріз борозен

до 20 см2

  м 820
135 Прокладання кабелю перерізом понад 6 мм2 до 10 мм2

на скобах

  м 1050
136 Кабель ВВГнг 3х2,5   м 1081,5
137 Монтаж сталевих труб для електропроводки діаметром

понад 25 мм до 40 мм, укладених по конструкціях

  м 30
138 Прокладання кабелю перерізом понад 10 мм2 до 16 мм2

на скобах

  м 355
139 Кабель ВВГнг 5х6   м 36,05
140 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій

проводці, 1-клавішних

  шт 1
141 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій

проводці, 2-клавішних

  шт 16
142 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій

проводці, 3-клавішних

  шт 7
143 Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-

х полюсних на струм до 25 А

  шт 22
144 Автоматичний вимикач 32А3Ф   шт 2
145 Автоматичний вимикач 24А3Ф   шт 8
146 Диференційний вимикач 16А1Ф   шт 4
147 Диференційний вимикач 10А1Ф   шт 8
148 Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які

встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп понад

2  до 4 шт

  шт 66
149 Монтаж світильників   шт 11
150 Світильник з акумулятором герметичний “ВИХІД”   шт 3
151 Світильник зовнішній   шт 3
152 Світильник з акумулятором герметичний “аварійний” без

наліпки

  шт 5
Локальний кошторис 02-01-04 на блискавкозахист,

пожежна сигналізація

Роздiл 1. Блискавкозахист
153 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без

кріплень з укосами, група ґрунтів 2

  м3 12,25
154 Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям, група

ґрунтів 2

  м3 12,25
155 Заземлювач вертикальний з круглої сталі діаметром 20

мм

  шт 180
156 Наконечник D20 (StgZn) 120355   шт 18
157 Насадка ручного монтажу (StgZn) 120055   шт 6
158 Стержень D20 3,0 метра (StgZn) 120011   шт 60
159 Заземлювач горизонтальний у траншеї зі сталі штабової,

переріз 100 мм2

  м 195
160 Смуга оцинкована 25х4 мм (StgZn) 504251   м 195
161 Тримач смуги Fix 30 (StgZn) 314011   шт 12
162 З’єднувач Contra 2 пл. (StZn) 203011   шт 12
163 Стрічка водоблокуюча 10 м 901010   шт 6
164 З’єднувач Cant D20 (StZn) 205011   шт 9
165 З’єднувач Cant для смуги 2 пл. (StZn) 205032   шт 9
166 Прокладання поліетиленових труб , діаметр труб 16 мм   м 18
167 Труба гладка D 16мм   м 18
168 Затягування у прокладені труби дроту перерізом до 70

мм2

  м 18
169 Провідник заземлюючий відкрито по будівельних

основах з круглої сталі діаметром 8 мм

[при роботi на висотi понад 2 до 8 м]

  м 177,16
170 Дріт алюмінієвий Д8 мм (Al) 502086   м 172
171 Тримач дроту Fix D8-10 (StZn) 310011   шт 256
172 Тримач Pyramida з бетоном (Pe/Pp/Вet) 336019   шт 236
173 Тримач блискавкоприймача Fix D16 (StZn) 312011   шт 9
174 З’єднувач Vario з гайкою (St/tZn) 201021   шт 26
175 Коробка на стіні   шт 12
176 Коробка фасадна зовнішня 165х165х70 мм 906019   шт 12
177 Установлення і розбирання зовнішніх інвентарних

риштувань трубчастих висотою до 16 м для мурування

облицювання

  м2 вп 82,6
Роздiл 2. Пожежна сигналізація
178 Блок базовий на 16 променiв приймально-контрольного

пускового концентратора ПС

  шт 2
179 Прилад приймально-контрольний пожежний Тірас-8П   шт 2
180 Пульт керування виносний ВПК   шт 2
181 Виносна панель керування ВПК-Тірас   шт 2
182 Акумулятор лужний одноелементний, ємкість 22 А.год   шт 2
183 Акумуляторна батарея 18Аг, 12В   шт 2
184 Реле, установлюване на пультах і панелях   шт 2
185 Модуль релейних ліній МРЛ-2.2   шт 2
186 Сповіщувач ПС автоматичний димовий

фотоелектричний, радіоізотопний, світловий у

нормальному виконанні

  шт 31
187 Сповіщувач пожежний СПД2   шт 31
188 Монтаж сповіщувача пожежного ручного   шт 1
189 Сповіщувач пожежний ручний SPR 1L   шт 1
190 Прокладання кабелів перерізом до 6 мм2 з вініловою,

наірітовою та поліетиленовою оболонками з кріпленням

накладними скобами

  м 53
191 Кабель вогнетривкий FЕ180/Е30 2х1,5 мм2   м 325
192 Кабель 2х0,4 мм2   м 325
193 Коробка розподільча з кришкою 85*85*40 ІР 55 ІMТ35092   шт 23

 

Примітки:

  • У разі, якщо у даному технічному завданні йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічне завдання містить вираз (або еквівалент).
  • За результатами розгляду проектно-кошторисної документації по об’єкту отримано позитивний експертний звіт, клас наслідків СС1.
  • Учасник, у разі визнання його переможцем та після укладання договору про закупівлю зобов’язується власними силами, матеріалами і засобами, в обумовлений строк, у відповідності до Договірної ціни, вимог технічної документації закупівлі і будівельних норм та правил, надати всі послуги, які є предметом цієї закупівлі.