Швидка допомога має всього 10 хвилин, аби доїхати до людини у критичному стані, однак часто-густо на перешкоді медикам стають машини, які не дають дороги, щільна забудова, заставлені вщент автомобілями двори, різні загорожі, вибоїни на шляху.

   Журналістка 12 каналу Ірина Кудря проїхалася автомобілем «швидкої допомоги» і на власні очі переконалася, які перешкоди доводиться долати медикам на шляху до хворого.

     33 квартал – густонаселений район міста. Дорогою машин не надто багато, але не всі дають дорогу. Водій Петро Панасюк за кермом уже 30 років, рік як керує автомобілем екстреної меддопомоги. Каже, коли виклик терміновий – на спідометрі буває і 140. Але не так просто, коли не водії пропускають.

   Клопоту додають вщент заповнений машинами двір, перешкоди у вигляді ланцюгів. Часто автівці швидкої доводиться об’їжджати навколо – тож витрачається ще додаткових 5 хвилин  Тим часом пацієнт в одній із квартир може й померти.

    Якщо спецавтомобіль так і не вдається заїхати за вказаною адресою, бригада йде пішки і госпіталізує хворого на ношах завдяки сусідам і родичам.

     Проблемних адрес у нашому місті – аж на цілі 2 папки. Інженер з безпеки руху обласного центру еккстреної допомоги і медицини катастроф Валентина Власюк каже, звертається з цим питанням у міські та обласні структури.

     Аби встигати, водії вигадують коротші шляхи, вчаться маневрувати, їдуть на червоний сигнал світлофора, перевищують швидкість і не шкодують сил і здоров’я.

     «Коли доїзд проблематичний і є критичний виклик, коли дійсно хвилини вирішують життя, це є велика проблема, тому що бригада може не встигнути», – каже завідувач центральної оперативної диспетчерської обласного центру екстреної медичної допомоги Станіслав Лінік.

     Ще одна проблема, з якою стикаються щодня водії, – вибоїни. Скажімо, на під’їзді до обласного наркодиспансеру дороги практично немає.